söndag 18 januari 2015

Köpa ett foto? Läs detta!

Hej!

Jag är en glad amatörfotograf som sedan ett tag tillbaka lagt ut mina foton till försäljning i diverse fotobloggar, bland annat i Tibbes Fotoblogg och Mathias Dagliga foto (besök dem gärna) och har nu startat min tredje blogg med foton.

Om du vill köpa något av mina foton  till en tryck i tidning, bok eller dylikt, så hör av dig till mig på e-post, m.tillberg@gmail.com, så kommer vi överens om pris och betalsätt.

Jag kan både fakturera via Frilans Finans och ta betalt via Paypal, valet är ditt.

Vill du använda foto i privat blogg eller på privat hemsida i icke kommersiellt syfte så kostar varje foto 80:- eller 8 USD beroende på vilken valuta du vill betala i. Då är swishnumret 0738457831 eller om du betalar via Paypal så är adressen m.tillberg@gmail.com (meddela mig innan du betalar och använder foto).

Tack för besöket, välkommen åter!

Hälsningar
Mathias Tillberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar